One Direction♥

One Direction♥
♥It's my life♥

2013. augusztus 24., szombat

4.rész-Az ajándék!

Hali!Köszönöm csajok a kommenteket!Legalább Ti olvassátok! <33 Tudjátok olvasni és komizni...kösziii :3 Sajnálom,hogy eddig nem voltam és még két napig tuti nem leszek a sulis dolgok miatt!!!!!És bocsi,h most csak ennyire futotta...de ígérem,jobbak és hosszabbak lesznek,és hozom,ahogy idő(anyum) engedi! :)


Még mindig úgy oda vagy a One Direction-t?-törte meg a csendet Amanda.
Nénikém,ez nem csak egy átmeneti dolog!Persze,hogy még mindig szeretem őket!!!!!-nevettem.
Jó jó,értem én!Jaj,míg el nem felejtem!Itt az ajándékod,tegnap nem volt rá alkalmam,hogy átadjam,szóval tessék!-adott át egy borítékot.
Köszönöm.-öleltem meg.
Igazán nincs mit.-puszilt meg.
Úristen!Ügye nem viccelsz??-álltam fel.
Miért tenném,tudod,hogy szeretlek!Csak kérlek halkabban,mert még mindig fáj egy kicsit a fejem.-csitítgatott!
Honnan tudtál szerezni?Úgy tudtam már nincs több!-kíváncsiskodtam.
Tudod a múltkor találkoztam velük a stúdióba.Mondták,hogy nem nézték ki belőlem,hogy tudom kik Ők.Erre mondtam,hogy csak Te általad,majd meséltem rólad és,hogy mekkora fan vagy.Persze ez nem volt meglepő számukra!Na mindegy.És hát náluk volt még pár jegy,amiből egyet megtudtam szerezni.-hadarta el.
Aztaa....Köszönöm szépen,nem is tudod,hogy ez mennyit jelent nekem.Köszönöm.-hálálkodtam.
Tudod,hogy neked bármit.-mosolygott rám Amanda.
Tudom.-nevettem.
Sziasztok.-érkezett meg Jake.
Szia.-intett Amanda.
Szia.-áltam fel.
Milyen vidámak vagyunk!-ölelt meg Jake.
Igeen. Mivel nekem van a világ legjobb keresztanyja.-dicsekedtem.
Miért is?-érdeklődött jake.
Mert szerzett nekem koncert jegyet..-feleltem.
Milyen koncertre?-"faggatott" tovább.
Kedvenc bandáméra,a One Direction-ra.-kortyoltam az italomba.
Akkor tényleg Ő a legjobb.-villantotta ki fogait.
Csak nem szereted Őket?-kaptam fel  a fejem.
Nincs velük semmi bajom,de nem a kedvenceim.-nevetett.
Nekem ez is elég.-kacsintottam.
A múltkor nálunk csináltatta az egyik tetkóját a...ömm...a Göndör...
Harry!-javítottam ki.
Jó,nekem mindegy.-hajtottam le a fejét,hogy elrejtse széles mosolyát.
/később/
Örülök,hogy tudtunk találkozni.-öleltem át.
Én még jobban.-ölelt vissza.
Elengedtem,majd kotorászni kezdtem a táskámban a kulcsokért.
Mivel Amandának be kellett mennie dolgozni megint egyedül leszek,amit most nem bánok legalább őrjönghetek egy kicsit a jegy miatt.......na jó csak vicceltem!
Épp a zárba helyeztem a kulcsot,mikor megéreztem Jake felsőtestét a hátamnál.
Nagyon meglepett,hogy már ilyet csinál.Igaz azt mondtam,hogy levesz a lábamról,de azóta belülről is megismerhettem és rájöttem,hogy csak barátilag szeretem.....magyarul a látszat néha csal!
Jake...-ellenkeztem volna.
Ssshh,most ne.-fordított magával szembe.
Közeledett,hogy megcsókoljon,de elfordítottam a fejem és csak arcra puszi lett.
Kérlek....hagyd abba.-tettem a kezeimet a mellkasára.
Mi a baj?-aggódott.
Figyelj!Én nagyon megkedveltelek és......szeretlek,de nem lehetünk együtt....mert én nem ÚGY szeretlek.Ne haragudj,de én csak barátként tudok rád gondolni.-léptem hátra.
Nem haragszom nyugi!-fogta meg a kezem.
De azért barátok maradunk ügye?-emeltem rá tekintetemet.
Természetesen.-puszilta meg a homlokomat.
Akkor jó.-pusziltam meg én is és bementem.
Istenem,hogy lehetek....áhhh teljesen hülyét csináltam magamból.-csapkodtam.
/2 nappal később/
Elég későn keltem fel.Tegnap nem csináltam semmi érdekeset,csak olvastam,tv-ztem,zenét hallgattam,rajzoltam és tervezgettem!Mára is ezeket terveztem,de.....



7 megjegyzés: