One Direction♥

One Direction♥
♥It's my life♥

2013. szeptember 4., szerda

5.rész-Készülődés!

Hali!Nagyon nagyon sajnálom,hogy csak most hozom az új rész...megpróbálom tartani magam a minimum heti 1-2 részhez...de nem ígérek semmit!Jó olvasást és létcci.....komizzatok!Köszönöm!Csóók a kedvencedtől!Ja és itt van egy kis meglepi!Saját!!!!


http://www.youtube.com/watch?v=O41kF1uVQds&feature=youtu.be


Jake természetesen megint keresztbe húzta  a terveimet,aminek még örültem is!az egész napot együtt töltöttük...annyira jó barát már most is.És legalább addig  is elvonta a figyelmem a One Direction-ról....mióta meg van a jegy semmi másra  nem tudok gondolni csak a 2 nap múlva lévő koncertre meg rájuk és mindenre ami velük kapcsolatos.Mint mondtam hatalmas fan vagyok és ez így van rendjén! <33333
mondjon bárki,bármit nagyon büszke vagyok arra,hogy Directioner lehetek és az 5 fiúra,akik teljesen megváltoztatták az életem.Annyira várom már,főleg,hogy V.I.P. és M&G jegyem van!Nem kétség..Amanda  a legjobb!
Ashley!Asszem elindulok.-tápászkodott fel Jake a kanapéról.
Jaj ne hülyéskedj már.Ne hogy elindulj ilyen későn.Nyugodtan itt aludhatsz.-dobtam hozzá egy párnát.
Tuti?-dobta vissza.
Tuti.-feleltem,és nagyon lassan,kecsesen elé sétáltam,majd egy nagyobb lendítéssel elkezdtem ütni a párnával!
Nem is kell mondanom,hogy ezzel a tettemmel kezdetét vette a párnacsata.az egész ház az én sikongatásomtól és nevetésünktől volt hangos!Legalább 2 órán át hülyéskedtünk a házban rohangálva.Vele újra kisgyerek ként viselkedhetek és csak annyi a gondunk,hogy már nem tudunk hova bújni a másik elöl.
Jó éjt.-fészkeltem be magam az ágyamba.
Neked is.-felelte Jake,majd leoltottam a villanyt és perceken belül elnyomott az álom.
/másnap/
Szerinted?-jöttem ki a fülkéből.
Hűűű....-nézett fel Jake a magazinból.
Mivel ma vásárolgatni van kedvem-persze nem egyedül-elrángattam magammal az egyik legközelebbi plázába.
Köszönöm.-simítottam végig a ruhán.
Most azt amit én választottam.-vigyorgott.
Nem nem és nem.-tiltakoztam.
Természetesen Jake-nek a lehető legkevesebb ruhadarabból álló,fekete,fodros,comb középig érő koktél ruha nyerte el tetszését.Végül addig könyörgött míg fel nem vettem.A hülye....képes volt mindenkit megkérni aki ott volt,hogy próbáljon meggyőzni.Nem mondom,h nem tetszik magamon,de nem az én stílusom,meg nem is tudom hova fel venni......viszont ezek ellenére tuti megveszem.Csak is Jake miatt.Annyira jó barátom,ennyit megérdemel.Tudom,hogy megfogja őrjíteni és imádom a képét,mikor meglát valami dögös cuccban és tisztán elárulja az arca,hogy azonnal "felfalt" a szemeivel.:D :3 

Most boldog vagy?-ültem a térdeire.
A legboldogabb.-húzott magához.
Igen?Akkor meg se kell vennem!-dőltem a mellkasára.
Dehogy is nem!Annyira jól áll,kár lenne itt hagyni!-ölelt át.
Azt mondtad,hogy a legboldogabb vagy,ezért semmit nem változtatna ha megvenném!-bújtam ki szorosan tartó karjai közül.
És akkor mit veszel fel ma este?-tette keresztbe karjait maga előtt.
Egy pólót és egy gatyát,mivel ma nem megyek sehova.-álltam fel.
Nem-nem!Ezt veszed fel,mert elmegyünk az egyik barátom bulijába.-állt elém.
Én biztos nem megyek.-löktem vissza-Bocsi Jake,de ma korán lefekszem,mert nem szeretnék hót fáradtan,karikás szemekkel oda állítani a koncertre.Még azt hinnék nem élvezem,ami tudjuk,hogy lehetetlen!-mosolyogtam,mint egy hülye.
Értem.-szomorodott el.
Ígérem bepótoljuk.-indultam vissza az öltözőbe.
/később/
Itt is vagyunk.állította le a motort Jake.
Köszönöm a mai napot!-pusziltam meg,majd kiszálltam.
Én köszönöm.-kiáltotta utánam.
Alig értem be,de már is jött egy sms-m....Jake-től.
          
        "Szia! Bocsi,hogy már most írok.csak annyit akartam,hogy érezd jól magad holnap és vigyázz   magadra!Jó éjt! 
                                                                                                        Jxx"
      
Rögtön válaszoltam is:
           
              "Szia!Semmi baj.Köszönöm,vigyázok ne aggódj!Köszii neked is!
                                                                                              Axx"

Még csak délután fél 4.Előszedtem a bőröndömet és csomagolni kezdtem.Jaj el is felejtettem.A koncert Párizsban lesz és koncert után még ott maradok pár napot!Hamar kész lettem!Csak betettem az időjárásnak megfelelő kollekcióimat és kész is.Az előre jelzések nem mondtak valami meleg időt,ezért ezeket választottam!:



Csináltam valami vacsorának valót,utána vagy fél óráig ültem a jacuzziban.Hét óra körül bevonszoltam magam az ágyba és már aludtam is.



4 megjegyzés: