One Direction♥

One Direction♥
♥It's my life♥

2013. szeptember 29., vasárnap

8.rész-A koncert!

Sziasztok!Itt is van  a kövi rész.....nagyon úgy néz ki,hogy csak heti 1 rész fogok tudni hozni,remélem nem haragszotok nagyon,de mindig hozok mellé plusz képeket a végére! :3 Jó olvasást!Komizzatok,csókollak!♥♥♥♥♥


/Alison szemszöge/
Komolyan a gépen ismerted meg?-hüledeztem-Te olyan hülye vagy!
Most miért?Szerintem jó fej.-mosolygott Mina.
Szerintem is,de mi van,ha valami nincs rendben vele?-tettem csípőre a kezeimet.
De nincs vele semmi baj,bízz bennem.-ült a foteljába.
Komolyan néha gondolkodhatnál mielőtt cselekszel.-vágtam magam hanyatt az ágyon.
Jól van na!Nem lesz vele semmi baj.Én nagyon bírom és érzem,hogy Ő normális,mármint amennyire egy Directioner az lehet.-fordult felém nevetve.
Remélem is.Adja Isten,hogy ne legyen igazam,ne úgy,mint Nicolnál.-húztam el a számat.
Nicol teljesen más,Őt Nathan miatt hoztam ide.-szomorodott el.
Igen,de róla is azt mondtad,h tök jó fej meg rendes és tuti sokáig együtt lesz Nattel. Erre mi van???A következő héten velünk voltak tele a hírek Nicol hülye drog függősége miatt,amit nem is kis körökben folytatott.-idéztem fel az 1 éve történt incidenst. 
Jó-jó értem!-tette fel a kezeit "megadom magam" stílusban.
/Ashley szemszöge/
Már készültem elhagyni a fürdőt,mikor telefonom újra jelezni kezdett.
Reménykedtem,hogy nem Nathan,az de ki más is lenne?!
"Biztos megy egyedül?"
"Már kész vagyok :P "-sétáltam mögé.
"És most mit csinálsz?"
"Ha megfordulsz megtudod :D" -kuncogtam.
Megfordult és azonnal nekem esett.
Elhúztam a fejem,így áttért a nyakamra.Szem magasságba emeltem a mobilom és pötyögni kezdtem:
"Szeretnéd mi? ;) "
"Mindennél jobban ♥"-jött szinte rögtön a válasz.
"Jó éjt Nat."-elküldtem,majd adtam a szájára egy puszit és felmentem a szobámba!
Befészkeltem magam és már aludtam is.
/másnap/
Bármennyire is izgatott vagyok az est miatt,tudtam,hogy muszáj aludnom,így csak délután 1-kor kászálódtam ki az ágyból.
Ahogy elnéztem a többiek is nem régóta vannak csak  fent.
Jó reggelt,vagy mi.-ültem le az egyik üres fotelba.
Neked is.-válaszolták kórusban.
Készülődni kéne,ha az első sorban akarunk kerülni.-nézegette az óráját  Alison.
Uhh,tényleg!El is felejtettem milyenek egyes rajongók.-állt fel Amina-Mikor indulunk?-tápászkodtam fel Amina kérdésére.
1 óra múlva.-állt mellém Nathan és vállamra helyezte kezét.
Akkor siessünk csajok.-indultam a szobámba.
Alaposan megfürödtem,tettem fel egy kis sminket kiválasztottam a legalkalmasabb ruhát és kiegészítőket,majd lementem.
A következő pillanatban Amina és Alison is megjelent.
Amina:
Alison:
Örültem,hogy nem csak én akarom úgy meghódítani Harry-t,hogy koncert ruhájához hasonlót veszek fel. :3 ♥
Meg vártuk,míg Nathan tökéletesre beállítja  frizuráját és már el is foglaltuk a helyünket a kocsiban.
Hirtelen arra lettünk figyelmesek,hogy meg is érkeztünk a helyszínre.
Elköszöntünk Nat-től és beálltunk a még rövid sorba.
eltettük a táskáinkba a hozott cd-t,posztert és pólóz,hogy ne legyen semmi bajok,mert elkezdett csöpögni az eső. Számítottunk rá, ezért hoztunk esernyőket.
Már majdnem 3 órája állunk kint,de annyira nem vészes,mert jól elbeszélgetünk.Már épp kifogytunk a témából,mikor  a biztonsági őr elkezdte beengedni a fanokat.
El sem hiszem,hogy végre itt vagyok.-nézted az épületet,immár belülről.
Én sem.-karolt belém Amina.
Kész csoda.-csapta össze tenyereit Alison.
A legelső sor,közepe tájt álltunk meg. Elővettük telefonjainkat és csak előre fele bámulva vártuk,hogy elteljen a 20 perc.
Én még felnéztem twitterre. Természetesen kiposztoltam egy képet az üres színpadról azzal a szöveggel,hogy már nagyon várjuk,hogy elkezdődjön!
Megnézegettem még a fiúk tweetjeit aztán kiléptem.
Már szinte el se lehetett férni az arénában,de még mindig jöttek be .

Hihetetlen,hogy országszerte több száz ezren szeretik Őket.
Gondolatmenetemből Amina felkiáltása szakított ki.
Nézd. Jönnek! -mutatott a kivetítőre.
Végre.-emelte fel fejét Alison.
Egyszer csak elsötétült minden és hirtelen a fiúk jelentek meg a színpadon.
Köszöntöttek minket,Directionereket,majd el is kezdtek énekelni!
A koncert!
A lehető legjobban fel vagyunk pörögve. Nem törődve semmivel,csak a fiúkkal tombolunk ezerrel.
De mint  egyszer mindennek,sajnos a koncertnek is vége.



megvártuk míg a mellettünk lévők elhagyják helyüket,majd azonnal a színfalak mögé vettük az irányt!
A  fiúk ott ültek a székeken. Öltözködtek és nevettek.
Sziasztok.-köszönt Alison.
Ohh,sziasztok.-köszöntek vissza.
Hát Ti hogy-hogy itt vagytok?-ült le Louis.
Mivel M&G jegyünk van.-mutattuk fel a nyakunkban logó jegyet.
Én úgy tudom az erre a koncertre nem volt kapható.-sétált felénk Liam.
Már pedig nekünk van!-lépett előrébb Alison.
Van nálatok mobil?Mert a fotós aki a képeket szokta csinálni már nincs itt.-jött mellénk Harry is.
Van.-felelte Amina.
Kifog mind a nyolcunkat lefotózni?-értetlenkedtem.
Ez jó kérdés.-nézett rám Niall.
Az nagy baj lenne,ha nem lenne?-nézett ránk Harry.
Végül is nem,csak jó lett volna.-feleltem és rámosolyogtam.
Van egy ötletem! Mi lenne ha eljönnétek velünk a szállodába és ott már ott lesz Perrie meg Eleanor is.Na van hozzá kedvetek?-érdeklődött Zayn.
Persze,de csak ha nektek nem gond.-feleltem.
Miért lenne az?Legalább bulizunk egy jót,új emberekkel.-kacsintott Harry.
Oké,akkor mehetünk.-mondta Alison.
Rendben,csak szólók a bátyámnak,hogy haza mehet.-vette elő a telefonját Amina.
Itt megvárt a bátyád?-kérdezősködött Louis.
Igen,mert nem volt kedve haza menni.-vonta meg a vállát Mina-Egyébként Amina Wells vagyok.
És ti?-nézett Alison-ra és rám Louis.
Én Alison Blackbarry vagyok.-mosolygott Alison.
Én Ashley Emma Rood.-nevettem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése