One Direction♥

One Direction♥
♥It's my life♥

2013. szeptember 28., szombat

7.rész-Párizsban!

Hali!Ne haragudjatok,hogy csak most hozzom,de nagyon hosszú és rossz hetem volt,de most itt van!Innentől azért már elég izgik lesznek.....szerintem!Jó olvasást!Amúgy most már minden részhez hozok valami kis meglepit!És létcci komizzatok,hogy folytassam-e vagy ne!Köszi puszi!♥♥♥♥♥És nagyon köszönöm egy barátnőmnek,aki mindig feltud dobni (saját)ilyenekkel:

Harry: *latja a könnycseppet a szemedben* Mi a baj hercegnőm? Te: Semmi... csak... mindegy.. Harry: Nem mindegy, az en szerelmem nem lehet soha szomorú!!! *Puszit nyom az arcodra* Te: Köszönöm hogy vagy nekem!!! Harry: *Cuki pofit vág* Nélküled nem élnek Petra! Imádlak! * hosszú hosszú csókkal koronázza meg:)*

És ráadásul........HARRY STYLES retweetelte a tweetemet!Azt hittem megfulladok,de azért szépen lassan lélegeztem.Hirtelen Amina nyitott be az oldalán egy lánnyal.
Ashley!ő itt.....Jól vagy?Mi a baj?-nézett rám.
Remekül vagyok,nincs semmi baj.-néztem rá.
Biztos?Furcsa vagy!Mi történt?-ült le mellém.
Semmi érdekes,csak......Harry RT-e az egyik tweetemet.-kezdtem újra szabályosan venni a levegőt.
Az a Harry?-jött közelebb a lány.
AZ A Harry.-mosolyogtam rá.
Szerencsés.-ölelt meg Mina.
Úgy örülök,legalább már tudja,hogy létezem.-nevettem.
Pontosan!-állt fel Amina-Mllesleg Ő itt a legjobb barátnőm,Ő is itt lesz velünk.
Szia!Ashley vagyok.-álltam  fel,majd a kezem nyújtottam.
Szia!Alison Blackbarry.-ráztunk kezet,majd velem együtt vissza ült az ágyra.

A koncertre is jössz?-hajtottam le a laptopom.
Természetesen.Alig várom,hogy megölelhessem Liam-t és Zayn-t...meg persze a többieket.-feküdt a hasára.
Itt laksz Párizsban?-érdeklődtem.
Nem.Szerencsémre a szüleimnek pont most van itt dolga és tudtam,hogy most lesz a koncert is,ezért jöttem velük.Nagyon örültek,hogy végre velük jöttem és nem otthon "duzzogok".Mivel olyan rohadt sűrűn vannak otthon,bármit kérhetek Ők megadják.És most a koncert jegyet kértem és mivel Amina is jön nem volt ellene kifogásuk.Meg amúgy se nagyon van,mivel azt hiszik ettől jó szülök lesznek!-mosolygott keservesen-De már megszoktam.
Értem.-simítottam végig karján,mire kedvesen rám mosolygott.
Mit csináljunk ma?-állt fel Amina.
Elmehetnénk vásárolni.-ajánlotta fel Alison.
Felőlem mehetünk.-álltam fel én is.
Akkor mire várunk még?-indult meg Amina.
Nat!Elvinnél minket a Champs-Elysée-be?-állt meg bátya előtt.
Persze.-kacsintott rám.
/Amina szemszöge/
Nem akartam hinni a szememnek.....Nat már Ashleynél is bepróbálkozott volna?Nathan,Ashleyre kacsintott,mire Ashley elpirult és elfordította a fejét.......tuti történt valami,de nem szabad hagynom,hogy többé bármi is történjen.
Köszönjük.-feleltem,majd mindenki felkapta a cipőjét,dzsekijét,táskáját és már indultunk is.
/a sugárúton/
Létcci abba menjünk be!-mutatott Alison az Ed Hardy-s üzletre.
Oké.-válaszoltam szinkronban Ashleyvel.
/Nathan szemszöge/
Nem nagyon van kedvem vásárolgatni,de ennyit simán megér,hogy Ashley közelébe lehessek.Igaz nem beszélünk,de attól még ugyan úgy hajthatok rá.....hisz beszéd nélkül is ellehet hódítani egy lányt....remélem!
/Ashley szemszöge/
Úgy érzem Minának joga van tudni ami történ Nathan és köztem.De lehetetlen vele beszélni,mert Nathan folyamatosan velünk van és még véletlen se nézne más fele.Még az 1D Word-be is bejött velünk.Amúgy ezt leszámítva remek napunk volt,alaposan bevásároltunk! :D 
Amina:





Alison:




Én:






Teljesen kimerülten lépkedtünk be a házba.
Azt hiszem én megyek lezuhanyozok és el teszem magam....Te jó Isten!-kapott a szája elé Amina.
Mi az? Mi a baj?-mentünk hozzá közelebb Alisonnal.
Holnap.....holnap ilyenkor már ott vagyunk a koncerten.-suttogta.
Jézusom,tényleg.-lepődött meg Alison.
És tényleg!-böktem ki.
Egy kisebb hatás szünet után egymás karját fogva ugráltunk,majd sikítoztunk és nevettünk!
na ez az amit holnap még véletlenül se csináljunk!-álltam meg.
Igazad van.-sóhajtott Amina
Hát az nem lenne előnyös az biztos!-rogyott le Alison.
Mi nem lenne előnyös?-zárta be az ajtót Nat.
Semmi,semmi.-legyintetünk,majd megfogtuk a szatyrainkat és felmentünk.
Én elmentem fürdeni.Ha nem akartok annyit várni,akkor az egyikőtök fürödhet a lentibe.-nyitotta ki a szobája ajtaját Amina.
Jó,én lemegyek.-álltam meg ajtóm előtt,majd ránéztem.
Minden ami kellhet azt a szekrényekbe megtalálod.Lemész a lépcsőn és rögtön szembe van egy ajtó,na az a fürdőszoba.-mondta Mina,majd bement a szobába.Alison is bement,majd én is a sajátomba.Pizsama után kutattam,mikor jelzett a telefonom.Üzenetem jött.......Nathantől,kitartó,az már biztos! :3 
"Mit csinálsz?"
"Megyek fürdeni."
Lesétáltam a lépcsőn,kezemben a pizsamámmal és a telefonommal.Láttam,hogy Nat a kanapén hever és a telefonján pötyög.
"Elkísérjelek?"
Felnevettem,mire felült és mereven engem bámult.
"Egyedül is menni fog :D"
"Szólj,ha bármi kell.  ;)"
"Rendben,köszi"-zárkóztam be a fürdőbe.
Megengedtem a fürdővizet.Míg vártam megcsörrent a telefonom.Amint meg láttam,hogy ki az egyből felvettem.
Szia Jake!-ültem le egy kisebb szekrény tetejére.
Szia Ash.Milyen Párizsban?-érdeklődött.
Nagyon jó.Képzeld elfelejtettem szállást foglalni,de még a gépen oda jött egy lány,Amina és megismerkedtünk és Ő felajánlotta,hogy lakhatok itt a bátyánál vele,mert Ő is a koncertre jött és kb. 1 hétig marad Ő is.-hadartam.
És voltál már vásárolni?-nevetett.
Igeen.Aminával és Alisonnal.-dicsekedtem.
Akkor jó.Érezd magad nagyon jól.-vette komolyra magát.
/Jake szemszöge/
Köszönöm.-érzem hangján,hogy még mindig mosolyog.
Nagyon vigyázz magadra.-mondtam aggódva
Ígérem vigyázok.-felelt most már Ő is komoly hangon.
Köszönöm Jake.-mondat kisebb hatásszünet után.
Mit?-értetlenkedtem.
Hogy vagy nekem,még azok után is,hogy elutasítottalak.-halkult el.
Egy barátért bármit.Jó éjt Ash.-feleltem mosolyogva.
Neked is Jake.-tette le.
/Nathan szemszöge/
Hallottam,amint Ashley valami Jake-kel beszélgetett.Elég közel lehetnek egymáshoz,bár nem minden részletet halottam.Lehet,hogy Ő a barátja?.....Az nem lehet,mert akkor nem csókolt volna meg!Vagy neki az nem jelentett semmit?Meg kell nyerjem ezt  a versenyt,hogy elvihessem randizni!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése